kLik siNi jUga..

Tuesday, July 5, 2011

aPa daH jaDi???

aku pun x tahu apa dah jadi ngan aku mlm ni..laen yg aku nak buat, laen yg jadi.baru kejap td aku contact ngan kwn llk sklh lama.aku nie jenis yg x gaul ngan llk p ngan dia nie aku boleh jd kwn. maybe sbb dia yg mula dulu..k..balik semula pd citer aku.aku pun borak lah ngan dye kat facebook td.

nak d jdkan citer,aku pun berguraulh ngan dye ttg satu issue nie.niat aku nak gurau jer p dia buat serius.so bila aku ckp yg aku gurau je ngan dye td,dye mcm x leh terima.mgkn bg dia itu bkn issue main-main,p ikhlas aku ckp,aku hanya nak bergurau jer ngan dia sbb..yelah..dah lama x contact kn??

aku mengaku,mgkn aku silap.aku x patut jdkan issue tu satu gurauan so aku pun mntk maaf.berkali-kali aku ucapkn bnda yg sama,tapi dia diam je..aku x tahu nak buat pe lagi n mlm nie dia berjaya buat hati aku btol2 x sedap..so nak salahkn siapa??

p/s: padan muka aku..guraulh lg yg bkn2 ngan ank org..kn dah kena???

1 comment:

  1. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete